január 06, 2016

buék mindenkinek

Hogy telt a szünet? Sehogy.
Először is mérhetetlenül sok filmet néztem és keveset olvastam.
A karácsonyi töltött káposzta és a cukin díszített mézeskalácsok továbbra sem a specialitásaim, így idén - többek között - a konyhafőnök címet is elbuktam. Szuper. Az ajándékaim olcsók és viccesek, bár azt nem tudom, mások mennyire örültek neki.
A szilveszteri outfitem a magas derekú farmer és egy kinyúlt kardigán. Program: alvás. Mivel a pezsgőből csak a bort szeretem, vodkát ittam, majd módszeresen melegítettem egy pár koktélvirslit a mikróban.
Újév napján szakirodalmi szövegeket és a Szent Johanna Gimit olvastam. Majd estefelé megtudtuk keresztszüleimet kirabolták. Ezzel az év legszarabb szilvesztere címet is - többet között - elvesztettem. Kösz.
Fogadalmak:
- megfelelni másoknak
- szarni mások véleményére
- ribancdivatot követni
- elegánsan, választékosan öltözni
- kedvesnek lenni

- blogot vezetni