november 20, 2017

tudnál ajánlani valami jó filmet

***SPOILER***

Először is szeretnék elnézést kérni, amiért Emesét magára uszítottam. Visszaéltem a barátságával, és arra használtam, hogy a saját problémáimat helyettem oldja meg. Sajnos a gyávaságom ő nem küzdheti le. Tőle is bocsánatot kértem, és amennyiben még szóba áll velem, felajánlok neki egy hosszú hétvégét az agárdi Viking Hotelben és/vagy egy csomag sárgadinnyés rágógumit.

***SPOILER***

Igaza van. Nekem sincsenek illúzióim. Leginkább saját magammal kapcsolatban. Senkit nem érdekel, mire voltam képes a múltban. Az is egyre kevésbé, hogy jelenleg hogy állok. Nincs több kifogás. Ki kell szállni ebből az egészből. Újrakezdeni nincs idő. Vissza kell térni oda, ahol még volt valami...

***SPOILER***

Maga ruszki? Tudom, hogy elkéstem, de ha bármiben a segítségemre tud lenni ezekben az utolsó percekben, akkor megköszönném. Elég idegesítő lehet. Amikor zárás előtt egy perccel érkezik a vevő. Összejárja a frissen mosott padlót, percekig válogat, összetúr és átpakol mindent, végül csak azért is előkotorja azt az öt forintost... Tudom. Csak egy kiló kenyérért ugrottam be. Három nap nem lesz bolt. Gyors leszek.

***SPOILER***

Próbáljátok megmagyarázni, miért akarta annyira eltemetni Saul a fiút! Három okot kell felsorolni.
Kik, miben és miért akadályozták küldetését?
Volt értelme a sonderkommando lázadásának?